piątek, 17 listopada 2017

Puder do kąpieli ? od Miodwej Mydlarni

Na pewno więszkosc z Was (te które są posiadaczkami wanny) uwielbiają długie odprężające kąpiele. Wtedy można chociaż na chwilę zając się sobą i uciec w moim przypadku od córki i narzeczonego. Najlepiej jeszcze kiedy można poczyta ulubioną książkę, a w łazience unosi sie wspaniały zapach. To się nazywa odpowiedni relaks.


 Dlatego chciałabym Wam przedstawić pewien produkt. Ciekawa jestem czy kiedykolwiek o nim słyszałyście, bo ja nie. Dlatego też z czystej ciekawości zgłosiłam się do testowania produktu, a mianowicie Pudru do kąpieli Róża Angielska od Miodowej Mydlarni. Testowanie było organizowane na portalu Familie.pl 





Nie mogłam się powstrzymać i już w dzień kiedy otrzymałam produkt zrobiłam sobie wieczorną kąpiel. Produkt jest tak świetny, że nie chciałam wychodzić z wody. Skład tego pudru to sama natura, a mianowicie mleko, oliwa z oliwek i mączka owsiana. Jak widać składniki są bardzo odżywcze. Zapach tego pudru kojarzy mi się z dzieciństwem i perfumami mojej babci, które uwielbiałam. 
Na początku zastanawiałam się jak się używa tego pudru. DO wanny wypełnionej ciepłą wodą wsypujemy od 3 do 5 łyżek pudru. Miłym zaskoczeniem były dla mnie płatki róż zasuszone, które później w kąpieli jak się okazało rozwinęły się, chociaż chwilę mogłam się poczuć jak księżniczka w kąpieli z płatków róż

Po kąpieli skóra była dobrze nawilżona i gładka. Cierpię na niedoczynność tarczycy a co za tym idzie....sucha skóra szczególnie na łokciach i kolanach. Kąpiele z dodatkiem pudru różanego są dla mnie wybawieniem, Suchość skóry była na tyle niekomfortowa, że w tych miejscach bardzo piekła mnie skóra...a dzięki tej kąpieli i jej regenerującym i odżywczym właściwością pożegnałam się z tą dolegliwością

Jeżeli chodzi o opakowanie...według mnie jest bardzo praktyczne. Zwykły słoiczek z etykietą dają świetny, a zarazem prosty desing. Do słoiczka można włożyc każdego rodzaju łyżeczkę, łyżkę....z gwarancją nie rozsypania. :) 


Polecam ten produkt dla tych wszystkich którzy uwielbiają cudowne długie kąpiele, które dostarczają wielu wartości odżywczych! 


Koszt takiego pudru to około 21 zł.
Zapraszam na stronę Miodowej Mydlarni 


2 komentarze:

  1. Super sprawa z rozwijającymi się płatkami. W ogóle koncepcja pudru jak dla mnie to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi pięknie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl