środa, 11 października 2017

EAU THERMALE AVEN - żel oczyszczający

Cześć,

jakiś czas temu otrzymałam (dzięki konkursowi na instargamie) do testowania cudowny produkt jakim jest żel oczyszczający do skóry tłustej z niedoskonałościami od EAU THERMALE AVENE.

Jest to żel hipoalergiczny nie powoduje podrażnień ani zaskórników. Skóra mojej twarzy jest problematyczna więc była nie małym wyzwaniem dla tego produktu. Potrzebuję dobrze oczyszczającego żelu ponieważ do makijażu używam ciężkich kosmetyków i nie każdy produkt oczyszczający do twarzy umie sobie z tym poradzić. Do tego mam wągry, tłustą skórę oraz małe niedoskonałości. Czy ten żel poradził sobie z moją skóra? Owszem, delikatnie oczyszcza skórę z makijażu jak i z nadmiaru sebum oraz kurzu. Nie ściąga skóry. Łatwo się pieni z małą ilością wody, a nie zawiera mydła. Nie wysusza skóry. Na pierwszym miejscu w składzie znajduje się woda termalna, która zapewnia ukojenie oraz łagodzi podrażnienia. Stosowałam go rano i wieczorem, po użyciu skóra była odświeżona, matowa i miękka. Zauważyłam, że świetnie po nim wchłania się krem. Można go używać na całe ciało. Oprócz twarzy stosowałam go na dekolt i szyję. Testowałam produkt bardzo długo i zauważyłam, że mam mniej wągrów i twarz nie jest zaczerwieniona jak wcześniej. Produkt jest bardzo wydajny. Starczył mi na około 2 miesiące. No i w końcu wygodny dozownik a nie jakaś pompka :) która zachlapie wszystko przy wyciskaniu.

Produkt można znaleźć w internecie, a ceny są różne. Szczerze polecam ten produkt.

3 komentarze:

  1. Nie znam tego żelu ale koniecznie muszę wypróbować ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt :)
    Twoja opinia bardzo mnie zachęciła do osobistego przetestowania :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kiedy moja skóra jest dokładnie oczyszczona. Żel godny uwagi, może w przyszłości go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl