środa, 28 października 2015

WIBO Concealer palette 4 in 1!

Witam,

post miał być już jakiś czas temu, ale niestety..laptop odmówił posłuszeństwa, jak to się mówi złośliwość rzeczy martwych.

Wracając do tematu, od zawsze mam problem z cieniami pod oczami, używałam różnych kremów, żeli, maseczek i z Avonu i z apteki i nic nie pomagało. W końcu będąc w Rossmannie dorwałam Paletkę korektorów z WIBO. Jaka jest moja opinia? Świetna, w końcu znalazłam coś dla siebie, coś co rozwiązało mój problem, może cudów nie zdziałało, ale z efektu jestem zadowolona.

Z tyłu piszą  nam, że jest to Profesjonalny zestaw korektorów do zadań specjalnych. Jak dla mnie jest OK.
Zawiera 4 kolory jak widać:

Kolor różowy - maskuje sińce pod oczami i rzeczywiście maskuje moje sińce na pewno:)

Kolor zielony - kamufluje popękane naczynka, mało mam popękanych naczynek, ale z moimi małymi radzi sobie doskonale

Kolor jasny beż - maskuje wypryski, moje niedoskonałości są zawsze maskowane jeszcze podkładem Colorstay Revlon, ale do makijażu lżejszego świetnie się nadaje

Kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy, nie do końca jestem przekonana do tego bo wydaje mi się, że dla mnie jest on za jasny, wiec nie ma mowy o konturowaniu, zresztą mi wystarcza zawsze bronzer.

Zawartość netto: 15,5g
Koszt około 15 zł,
Polecam ten produkt :)!



ROZDANIE

9 komentarzy:

  1. Kolorki mają bardzo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoglądałam na niego czasem, ale nigdy nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :-) Przyjrzę się tej paletce w Rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanaiwałm się nie raz nad tą paletką korektorów
    Może się w koncu skuszę
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znam tego produktu i nie ukrywam ze pierwszy raz o nim czytam :)
    Rozważę zakup korektora iż sińce pod oczami to u mnie codzienność , synek po zmianie czasu słabo śpi , a do tego załapałam jakieś chorupsko :*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam paletki korektorów z Wibo, wygląda to ciekawie, obserwuję i zapraszam do mnie:****

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl