poniedziałek, 26 października 2015

Współpraca z początkującym blogiem

Wiem, że jestem dopiero początkująca w tym co robię. Blogowanie to dla mnie nowość. Do tej pory tylko czytałam inne blogi i oglądałam vlogerki, to one właśnie zainteresowały mnie tym tematem. W 2011 roku zarejestrowałam się w Streetcom,


czekałam cierpliwie na pierwszą kampanię i się doczekałam, dostałam paczkę herbaty lipton malinowej, następnie dostałam do testowania papierosy i w zeszłym roku miałam dość ciekawa kampanie, miałam do przetestowania stronę, na której można było projektować własne kartki świąteczne, zaproszenia na różne okazje, a potem wystarczyło wpisać adresata i gotowe,;) 

Mimo, że z blogiem to dopiero początek to chciałabym uatrakcyjnić go poprzez właśnie współprace z różnymi firmami. Mam nadzieję, że ktoś wyrazi chęć współpracy ze mną, więc czekam cierpliwie na wiadomość pod adresem:

 Karolina.Zakrzewska91@wp.pl 

oraz

Misspositive91@gmail.com


Możliwa forma współpracy z blogiem może być zrealizowana w oparciu o :

- testy i recenzje kosmetyków oparte o własne obiektywne zdanie i doświadczenia
- konkursy dla czytelników bloga
- indywidualnie ustalone formy działań marketingowych

Zapraszam! 


Współpracuję z :



7 komentarzy:

  1. Powodzenia życzę, oby się wszystko rozkręciło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tylko nogi i pupę ponieważ brzuch mam całkiem spoko :) Zależy mi tylko na tych partiach. Jestem chudzielcem więc wypadałoby chociaż mięśnie wyrobić jeśli nie ma możliwości nabrać tłuszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze, że współprace nie tak łatwo nawiązać. Ja mam bloga jakieś 9 miesięcy i cały czas staram się go rozkręcać i jeszcze z nikim nie współpracuję. Może kiedyś gdy będę miała jeszcze więcej czytelników ktoś mnie zauważy jak na razie cieszę się tym, że mgę dzielić się z innymi moimi opiniami. A współpraca była by miłym dodatkiem,ale bez nich też da się stworzyć fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad blogiem trzeba pracować długo, długo :) Trzymam kciuki za wytrwałość :)
    Obserwuję :) Zapraszam do siebie :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooo to mega gratulacje... ja w sumie nie myślałam o żadnej współpracy, uważam ,że mam za słabego bloga. No i w sumie gdzie ich szukać :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również współpracuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl