środa, 28 października 2015

Zdarta skóra

Hej:)

Jak wiadomo zbliża się Halloween i z tego względu wszystkie youtuberki RLM, Agnieszka Grzelak, Maxineczka czy Milena przygotowują dla widzów ciekawe charakteryzacje.

Profesjonalną makijażystka czy wizażystką nie jestem, ale lubię się bawić z makijażem:)
Dlatego postanowiłam wypróbować jedną propozycje od Agnieszki Grzelak

#agnieszkagrzelakbeauty

Oglądałam ten oto filmik:

♦ Jak zrobić zdartą skórę? Zombie na Halloween ♦

i tak stwierdziłam czemu by nie :)
warto spróbować
Agnieszka do zrobienia "skóry" potrzebowała żelatyny gliceryny i wody, wspominała też, że zamiast gliceryny dodają mleko, a że niestety w posiadaniu gliceryny nie miałam, to wypróbowałam wersje z mlekiem.

Z kolei to "krwi" Agnieszka użyła samych farbek,
Ja natomiast "krew" zrobiłam z przepisu RLM

1 woda 
3/4 mąka
1/2 kawy
i barwnik czerwony spożywczy tyle kropli aby uzyskać taki kolor jaki chcemy.

Ta kombinacja wydała mi się za rzadka, wiec dodałam trochę mieszanki "skóry".

Efekt:

Nigdy nic podobnego nie robiłam, można powiedzieć, że to mój pierwszy raz;)
Skoro testuje i recenzuje również kosmetyki to mogę przetestować charakteryzacje,
Uważam, że jak na pierwszy raz nieźle to wyszło. 
Podkreślam raz jeszcze nie jestem wizażystka ani makijażystka, bawię się makijażem :)

Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Niesamowity efekt aż ciarki idą po plecach!:)
    Obserwuję muszę cie mieć hehhe jesteś niesamowicie pomysłowa:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow robi wrażenie, zrobisz moze santa muerte makijaz? mysle ze Tobie by wyszlo calkiem niezle, chcialam ja robic rok temu ale jakos tak wyszlo.. ze nie wyszlo.
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest moc :D Podoba mi się i łatwo to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne! Bardzo realistycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega przerażający efekt! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale efekt!!! W tym roku już za późno na taką próbę :D ale za rok ? A któż tam wie :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl