środa, 16 grudnia 2015

Prezenty dla dzieci. Co w tym roku znajdą pod choinką?

Witam :)

Na początku raz jeszcze gratuluję zwyciężczyni rozdania. Paczuszka już została wysłana, skromna, ale się przyda :)

Od kilku lat Wigilię razem z moimi rodzicami i siostrą z rodziną spędzamy u babci, ze względu na nieciekawy stan dziadka. Zazwyczaj było tak, że każdy każdemu sprawił jakiś drobiazg. Natomiast w tym roku skupiliśmy się na dzieciach.

Prezenty dla dzieci...od zawsze mam z tym problem co wybrać,...w tym roku chyba nawet nieźle to wyszło :)
Prezenty już mam popakowane, a dziś wpadłam na pomysł takiego postu, dlatego z tego względu zdjęcia będą z grafiki google.

Moim wyzwaniem były:
moja 3 letnia córka
dwie siostrzenice 6 lat i 8 lat
bratanek 6 lat.

Zacznijmy od mojej 3 letniej córki :)
Moja siostra sprawiła jej:
Play Doh Stylowe kucyki




Ode mnie dostanie:
Kasę z akcesoriami dla dzieci
Szczerze mówiąc ja sama nie mogę się doczekać kiedy zaczniemy się bawić ;D bo przecież samej jej z tym nie zostawię :) Wcześniej już od moich rodziców dostała mikrofon, nie ma chwili spokoju bez jej śpiewu :)




Teraz młodsza siostrzenica lat 6
Od mojej siostry swojej mamy dostanie 
Maszynę do szycia dla dzieci 
Ode mnie dostanie
Tkaniny do maszyny


Starsza siostrzenica 8 lat natomiast zażyczyła sobie PlayStation, ale nie te nowsze tylko skromnie chciała 2
To dostanie od swoich rodziców
Niestety ja dla niej prezentu jeszcze nie mam, ale jutro mam okazję i lecę poszukać jakieś fajnej najlepiej edukacyjnej gry na PS2 :)

Mój bratanek lat 6....oj tu było ciężko. Jego gust ciągle się zmienia, raz dinozaury, raz minionki, a teraz STAR WARS !
wiec ode mnie dostał Puzzle Star Wars świecące w nocy
Dostanie również
Grę Monopoly Star Wars


Prezenty jak prezenty, ale co roku staramy się by te prezenty nie były z tych głupkowatych, ale takie przy których dzieciaki się będą rozwijać. W tych czasach na rynku mamy pełno zabawek więc jest w czym wybierać. Ważne żeby trafić w gust :) Mi osobiście podoba się maszyna do szycia :D i Kasa dla dzieci. 



Do przygotowania miałam również jeszcze jeden prezent. Biorę udział w wężyku u Królowej Moli, nie pokażę Wam co to był za prezent, bo nie będzie niespodzianki :) na 100% jest to książka plus COŚ :) Dziś prezent został wysłany, a ja nie mogę się doczekać, aż dostanę swoja niespodziankę! :)

Pozdrawiam! ;)



5 komentarzy:

  1. Moje siostrzenice ucieszyłyby się z takich prezentów:)
    Zapraszam Cię na wielkie rozdanie na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale te dzieci mają teraz dobrze, za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zabawki jak maszyna do szycia są bardzo kreatywne dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swojej córci kupiłam tort Playdoh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra miała taki zestaw z kasą i go uwielbiała :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl