sobota, 5 grudnia 2015

TEST Loreal Paris Pomadka Rouge Caresse 202 Impulsive Fuchsia

Hej
Jak pamiętacie koło 2 tygodni temu dostałam paczuszkę ze sklepu internetowego www.kosmetykstyl.pl pisałam o niej TU. Jednym z produktów które otrzymałam była Pomadka Loreal Paris Rouge Caresse w kolorze 202 Impulsive Fuchsia. Dziś chciałabym o niej opowiedzieć.
Producent nam pisze tak:
1. Niezwykłe doznanie, lekka jak powietrze, bez nadmiaru;
2. Zmysłowa aplikacja, miękka, kremowa konsystencja;
3. Nieprawdopodobnie świeże, pełne blasku koloru

Ekstremalna miękość i gładkość.
Połączenie polimeru, nadającego aksamitny efekt, z masłem jojoba pozwala uzyskać 
niezwykle miękką i bardzo zmysłową konsystencję.


Wyjątkowa lekkość i delikatność.
Konsystencja delikatnie otula usta, przynosi uczucie komfortu i pozwala na optymalne rozprowadzenie

pomadki podczas aplikacji. Usta są miękkie i wyglądają zmysłowo. 

Ochrona ust.
Utworzona na ustach warstwa stanowi skuteczną barierę przed ich wysuszaniem. Usta są chronione przed wysuszeniem i nawilżone aż do 6 godzin.





Teraz czas na moją opinię. Nie będę podawała tu konkretnej ceny, ponieważ cena tej pomadki waha się od nawet 15 zł do 40 zł.
Zaczynając od opisania pomadki z zewnątrz, opakowanie jest koloru złotego, jest bardzo eleganckie. Jak tylko otworzyłam opakowanie i zobaczyłam kolor, byłam zachwycona, jest to podobny kolor jaki miała pierwsza szminka która tu testowałam KLIK Uważam, że te kolory bardzo mi pasują, mam zielone oczy i takie kolory na ustach wyciągają tą zieleń! 
Pomadka jest bardzo napigmentowana, wystarczy jedno pociągniecie i już mamy cudowny kolor na ustach. Jest miękka, łatwo się rozprowadza. Mamy tą porę roku kiedy nasze usta pękają i są suche, ta szminka nie podkreśla popękanych miejsc i bardzo nawilża. Jeżeli chodzi o trwałość...Testowałam pomadkę podczas imienin mamy, wiec i jadłam i piłam, szminkę nałożyłam około godziny 13 efekt błyszczenia był tak mniej więcej do godziny 14:30 później błyszczenia już nie było, pomadka się ładnie zjadała, kolor pozostał na ustach do godziny 18. Jeżeli o mnie chodzi to jestem zadowolona z tej pomadki :)

Dziękuję raz jeszcze za tak wspaniałe produkty! :)

10 komentarzy:

  1. Świetny kolorek tej pomadki. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory ostatnio mi przypasowaly bardziej niż klasyczna czerwień!:)

      Usuń
  2. Kolorek fajny. Mam podobny kolorek od Eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, jestem w szoku, ogromna rozbieżność cenowa tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd pomadki wskazuje, że jest bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne opakowanie, takie eleganckie ;) do tego naprawdę ciekawy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja najulubieńsza pomadka jest od Bourjois, ale może czas zmienić ulubieńca?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl