niedziela, 29 listopada 2015

Post urodzinowy! :)

Hej!
Wczoraj świętowałam swoje urodziny, rodzice, siostra z rodziną i brat z rodziną.Wszystko fajnie, ale naszła mnie pewna refleksja....W tym roku wszyscy życzyli mi tego samego co w poprzednim, sama sobie też życzyłam tego co w tamtym roku. Siedziałam i myślałam dlaczego w ciągu tego roku nie udało mi się osiągnąc pewnych celów. Doszłam do wniosku, że idąc po ten cel zawsze  ktoś stawał mi na drodze, ktoś komu pozwalałam wejść w moje życie, ktoś komu za szybko zaufałam. Ostatnio przez taką osobę odpuściłam wszystko... To była jednak dobra lekcja...czas nauczyć się jak być chociaż trochę egoistką.

Jeszcze na początku września plany urodzinowe były całkiem inne. We dwoje w górach...  Nie mam sobie nic do zarzucenia. To nie ja zdradzałam.... Już tak nie boli, ale wczoraj bolało, bo miało być inaczej. Miałam w końcu mieć o jedno życzenie mniej, a wyszło...życzenie bardziej wymagające.  Jak już wcześniej wspomniałam to dobra lekcja, nauczyłam się, że nie wolno rezygnować z marzeń dla kogoś....szczególnie dla faceta. 


Mam nadzieję, że za rok pochwalę się moim osiągniętym celem i to nie jednym.

Wracając do dnia wczorajszego mimo moich przemyśleń było udanie 

Pełen reset, a mój tort był idealny.

A prezenty...dwa punkty spełnione z mojej listy :)


GYM HERO POWDERLOVE SHAKER
GYM HERO PERFUMES
PAULA HAWKINS "DZIEWCZYNA Z POCIĄGU" nie mój gust, ale z chęcia przeczytam coś nowego


Przy okazji podczas urodzin był wielki test jednej ze szminek, które otrzymałam od www.kometykstyl.pl

Przypominam o rozdaniu KLIK

14 komentarzy:

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl