niedziela, 1 listopada 2015

Chciej lista ;) Wish List

Witajcie kochane!:)

Przeglądając blogosferę zauważyłam, że większość z Was ma tzw. CHCIEJ LISTĘ. 
Zapisałam w kalendarzyku co ja bym wpisała na taką chciej listę i wyszło tego sporo, więc pomyślałam, że warto taką listę stworzyć. Będzie to ogólna lista rzeczy, które chciałabym mieć i będę miała za jakiś czas mam nadzieję.
Oczywiście prócz rzeczy materialnych zależy mi na szczęściu mojej córeczki. Obiecałam sobie, że mimo, że wychowuję ją sama będzie najszczęśliwszym dzieckiem na świecie i nigdy nic nie będzie jej brakować <3
Kolejna rzecz to moje studia, mimo, że mam licencjat to chciałabym w przyszłym roku zacząć studia w całkiem innym kierunku.....bo DIETETYKA. :)  Trzymajcie kciuki :)

WISH LIST 

1. Gym Hero Perfumes nie mam pojęcia jakie zapachy wchodzą w skład tych perfum, ale chciałabym mieć je z czystej ciekawości :)
2. Gym Hero Traingles Leggins na siłownie będą idealne. wzór jest świetny!

3. Gym Hero Aztec Top do leginsów idealny, do ćwiczeń w domu również

4. Gym Hero WinnerCup wszystkie akcesoria Gym Hero kubki, shakery, naklejki są mega motywujące i to jest najlepsze, jej historia już w ogóle jest motywująca. Ostatnio kupiłam siostrze na imieniny różowy kubek z napisem FIT CHICK :) są śliczne!

5. Gym Hero Powderlove Shaker nie dość, że motywujące to i piękne. Polecam zapoznanie się z jej historią!

6. Pędzle Hakuro chcę tak bardzo chcę:)  Koniecznie muszę je mieć w swojej kosmetyczce

7. Parowar Zelmer sc1002 blog głównie o kosmetykach, a ja pisze o parowarze...no cóż wylądował on na mojej chciej liście, od roku zdrowo się odżywiam, ale chciałabym spróbować pyszności na parze.

8. Fototapeta Seattle ten punkt będzie realizowany najdłużej. Dlaczego Seattle? Tak mnie jakoś wzięło od czasu jak przeczytałam i oglądnęłam 50 twarzy Greya :) Ten ich lot helikopterem!


9. Sztanga i kettlebell  ćwiczę od roku, głównie chodzi mi o odchudzanie. Wszyscy powtarzali mi, że ciężary zrobią ze mnie chłopa, a to nie jest prawda. Musiałabym podnosić ponad 50 kg :D Mam już swoje hantle z talerzami i ćwiczę bicki, tricki, klate, plecy, nogi, pupa, brzuch z obciążeniem. Mięśnie rosną, skóra się ujędrnia, dzięki ciężarom nie grozi mi zwis po odchudzaniu :)


10. Tatuaż, po tym co ostatnio przeszłam chciałabym zrobić tatuaż, dzięki któremu będę pamiętać, że potrafię być silna! :) To będzie moja nagroda jak osiągnę swój cel odchudzania i rzeźby! Nie wiem jeszcze co to będzie albo napis, albo znak nieskończoności, ale na pewno w tym miejscu.



11.Kolczyk sztanga, podoba mi się, świetnie wygląda jak ma się kitkę


Mam nadzieję, że w końcu zacznę wykreślać spełnione rzeczy:)  



18 komentarzy:

  1. Ja mam tylko 3 pędzle Hakuro:D
    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam hakuro <3 będziesz zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie Twoje zachciewajki fajne, dla mnie poza jedną, kolczykiem ;)
    ale to Twoje ;)
    ja nie wiem czy na ten moment potrafiłabym taką listę stworzyć, chyba bardziej mi zależy na czymś czego kupić niestety się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lista! Ja również marzę o tatuażu, mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda mi się sprawić takie cudeńko. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także polecam Hakuro i trzymam kciuki za spełnienie całej łisz listy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hakuro są cudowne! :) Powodzenie w spełnianiu pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na legginsy Gym Hero mam ogromną ochotę, ale nie mogę się zdecydować, który wzór najbardziej mi się podoba :) Mam nadzieję, że będą dla mnie wystarczającą motywacją, żebym wrócił do regularnych ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś chciałam industriala, ale już mi przeszło i chyba kształt ucha by mi na to nie pozwolił :) A pędzle Hakuro są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez bym przygarnela te perfumiki!:) super lista:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedzonko na parze jest rewelacyjne!!!
    Oczywiście bardzo zdrowe :)

    polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym kiedyś miec tatuaz ale to chyba nie jest mozliwe :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o podobnym tatuażu myślę :) ale tak to jest, zrobi się jeden i nie można przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z tych rzeczy chciałabym mieć i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te rzeczy do ćwiczeń. :-) Sama też lubię taki sprzęt.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl