sobota, 7 listopada 2015

RevitaLash® Volumizing Primer oraz Czarna Mascara RevitaLash Raven.

Hej kochane!
Jak ostatnio pisałam, zaczęłam współpracę z firma Plazanet wyłącznym dystrybutorem marki RevitaLash. 
Firma pisze o sobie tak:


Firma Plazanet istnieje na Polskim rynku od 2005 roku.  Od początku naszej działalności dbamy o wysokie standardy obsługi klientów starając się dostarczać profesjonalne produkty kosmetyczne o najwyższej jakości, spełniające oczekiwania konsumentów. Inspirują nas współczesne, świadome siebie kobiety, dbające o swoje piękno i zdrowie oraz ich indywidualne potrzeby. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski kosmetyków marek Revitalash oraz  MioSkincare. Oferujemy także produkty kosmetyczne, innych znanych marek cieszących się międzynarodowym uznaniem takich jak: 
Wychodząc naprzeciw/mając na uwadze oczekiwaniom klientów ciągle rozwijamy współpracę z najlepszymi firmami kosmetycznymi na świecie co pozwala nam na sukcesywne poszerzanie asortymentu oferowanych produktów kosmetycznych, o nowe i innowacyjne produkty,  spełniające  potrzeby najbardziej wymagających konsumentów.
Jakie ma cele?

Naszym celem jest nie tylko satysfakcja i zadowolenie naszych klientów, ale także  zwiększenie świadomości współczesnych kobiet w zakresie profilaktyki raka piersi. 
Stawiamy sobie konkretne cele- nieustanny rozwój firmy połączony z działalnością charytatywną. Filozofią i ideą naszej firmy jest więc promowanie indywidualnego piękna i zdrowego trybu  życia.

Otrzymałam takie oto pudełeczko



a w nim list, specjalnie dla mnie, co mnie tylko upewnia, że firma każdego traktuje indywidualnie!


Poza tym takie cudeńka
Herbatki żurawinowe

Ulotki Revitalash advanced odżywka symulująca wzrost rzęs
Informacje na temat produktów firmy.
6 lat akcji "Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi" kochane ja się pod tym podpisuje, pamiętajmy o samobadaniu piersi!
Firma Plazanet wspiera działalność ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” poprzez promowanie informacji na rzecz popularyzacji wiedzy na temat profilaktyki raka piersi.
i jeszcze cudowne lustereczko w sam raz do torebki

 Długopis, uwielbiam firmowe długopisy!

i to najważniejsze

W mailu którego dostałam napisano mi tak: 
Volumizing Mascara oraz rewelacyjny Perfect Primer. Tymi produktami była
pomalowana Księżna Kate Middleton podczas swojego ślubu !
Volumizing Mascara - Specjalna receptura produktu oraz zaprojektowana do
niej szczoteczka maksymalizuje wygląd Twoich rzęs. Będą wyglądać one jeszcze
pełniej i bardziej kusząco niż kiedykolwiek.

RevitaLash® Perfect Primer pielęgnuje i przygotowuje rzęsy do aplikacji
tuszu. Wygładza rzęsy ułatwiając nałożenie maskary. Pokrywa rzęsy
jedwabiście matową formułą, dzięki której tusz trzyma się lepiej. Niebieski
kolor sprawia, że oczy wyglądają na większe i bardziej błyszczące. Podkreśla
kolor oczu i wzmacnia kolor tuszu. Odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem.


RevitaLash® Volumizing Primer

7,39 ml 70 zł

od Producenta:

Niebieski podkład do rzęs RevitaLash®'
RevitaLash® Perfect Primer pielęgnuje i przygotowuje rzęsy do aplikacji tuszu. Wygładza rzęsy ułatwiając nałożenie maskary. Pokrywa rzęsy jedwabiście matową formułą, dzięki której tusz trzyma się lepiej. Niebieski kolor sprawia, że oczy wyglądają na większe i bardziej błyszczące. Podkreśla kolor oczu i wzmacnia kolor tuszu. Odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem.
Zwiększa efekt Twoich rzęs. Podwaja objętość rzęs. Podkręca i układa rzęsy. Potęguje efekt tuszu do rzęs i wydłuża jego trwałość.

Szczerze mówiąc byłam zaskoczona tym kolorem, obawiałam się, że mascara nie pokryje całkowicie Primera.

Czarna Mascara RevitaLash Raven

7,39 ml 70 zł

od Producenta:

Innowacyjny, czarny tusz do rzęs
Specjalna receptura produktu oraz zaprojektowana do niej szczoteczka maksymalizuje wygląd Twoich rzęs. Będą wyglądać one jeszcze pełniej i bardziej kusząco niż kiedykolwiek.



Mascara w pełni pokryła niebieski primer. Podkręciła oraz wydłużyła moje rzęsy. Mimo, że moje rzęsy są nie do okiełznania primer i mascara poradziły sobie. Zazwyczaj nakładając tusz nakładam dwie warstwy, teraz natomiast założyłam jedną warstwę po to, by był widoczny faktyczny efekt.
 Primer je ładnie ułożył i rzeczywiście, ta czerń mascary jest mocniejsza. Mascara nie pozostawia grudek, nie skleja rzęs, można łatwo rozczesać grzebykiem. Nie kruszy się, nie odbija się na górnej powiece. Efekt utrzymuje się długo, na pewno cała imprezę mojej siostry :) Zdał egzamin z łzami, nie rozmazuje się. Wymarzona mascara, a primer jeszcze lepszy! :) 


Inne produkty marki RevitaLash:
Justyna Steczkowska również jest zachwycona !

 Historia RevitaLash w świątecznym wydaniu magazynu FLESZ


Czy polecam oba produkty? Oczywiście, że tak!

OCENA 5/5
A Wy kochane? Miałyście do czynienia z produktami firmy RevitaLash? Jak u Was się sprawdziły?


Dziękuję!




22 komentarze:

  1. Po spotkaniu blogerek w Poznaniu będę miała okazję testować odżywkę do rzęs :)
    Tusz raczej by mi nie odpowiadał, moje rzęsy lubią tylko szczoteczki sylikonowe, ale u Ciebie wygląda rewelacyjnie. Wiem jaki miałaś zawsze problem z rzęsami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała odżywkę, akurat do moich rzęs by się przydała Każda rzęsa żyje....w swoim kierunku:D ale primer dał rade je ułożyć w miarę. ;)

      Usuń
    2. Ja również wybrałam do testowania odżywkę:)

      Usuń
    3. Wiem widziałam, że wybrałaś odżywkę :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że jesteś zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Jestem miło zaskoczona, że mam przyjemność współpracować z taką firmą:)

      Usuń
  4. Nie miałam przyjemności testować produktów tej marki. Stają się jednak coraz bardziej popularne! Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze niczego z RevitaLash, ale dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedys mialam niebieski tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie miałam ich kosmetyków, ale niebieski tusz wygląda suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tusz :) to primer, baza pod mascare :)

      Usuń
    2. aaa widzisz nie dopatrzyłam :) dobrze, że pokrył się idealnie, bo kolor mocno nasycony :)

      Usuń
    3. Taki kolor tuszu idealny by był na karnawał :D

      Usuń
  8. ja nie miałam ich kosmetyków, ale niebieski tusz wygląda suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy o tej firmie nie słyszałam, skorzystają na tym że ich recenzujesz :)
    Obserwuje ~

    Nowy post! Tym razem recenzja kosmetyków MAX & MORE.
    Zapraszam :)
    http://asaminach.blogspot.com/2015/11/recenzja-kosmetykow-max-more.html#links

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takiej świetnej współpracy :) Mam nadzieję, że będziesz z nich w 100% zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich odżywka do rzęs jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie.... ale czytam ,że Pani obok poleca odżywkę do rzęs więc chyba czas coś z tym zrobić i zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl