czwartek, 12 listopada 2015

Telefon od anioła Guillaume Musso


Hej :)
2 lata temu na urodziny dostałam książkę od mamy "Telefon od anioła" Guillaume Musso. Od mamy zawsze dostaję książki :) Muszę powiedzieć, że długo się przekonywałam do niej. Miałam wtedy dość zwykłych romansideł i ciężko mi było złapać za kolejny. 

Opis książki:
Ludzka ciekawość jest nieposkromiona. Ani Madeline, ani Jonathan nie mogą powstrzymać się od przejrzenia zawartości komórek tego drugiego, a prywatne dokumenty kryją różne tajemnice.

Czytając nawet opis nie miałam wątpliwości, że to będzie romans. Jakie było moje zdziwienie, kiedy były tam wątki kryminalne. Wiele tajemnic do rozwiązania. Sama nawet głowiłam się co jak i dlaczego, kto za tym wszystkim stoi ? ;) Połączenie romansu i kryminału to jest to! :)

Kochane a czy wy znacie twórczość Guillaume Musso? Możecie mi coś polecić?
Madeline Greene była policjantką, teraz prowadzi piękną kwiaciarnię w Paryżu. Jonathan Lempereur był wielkim szefem kuchni, ale wpadł w finansowe tarapaty, zbankrutował i opuściła go żona. Obydwoje mają za sobą trudne chwile, a kiedy wpadają na siebie na lotnisku w Nowym Jorku, nie mają ochoty na uprzejmości. W zatłoczonej kawiarni jest jeden wolny stolik, muszą więc usiąść razem… Zarówno Madeline, jak i Jonathan mają telefony komórkowe. Ale, że przypadkiem je zamienili, zdają sobie sprawę po dotarciu do celu podróży… Przypadek, czy przeznaczenie?
Nieprzewidywalna akcja...Wciągnęła mnie ta książka, pamiętam, że przeczytałam 407 stron w dwa wieczory :) Na początku oboje byli do siebie negatywnie nastawieni, potem zaczęli współpracować, a na końcu oczywiście miłość.
Czy poleciłabym tą książkę? Oczywiście, że tak! :) Mam to szczęście, że zawsze trafiam na cudowne książki, dzięki którym zapominam o problemach! :)


7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kryminały, więc z chęcią bym ją pochłonęła :) Niestety z z Musso nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie książki, jak mi początek spasuje to potrafię całą pochłonąć w kilka godzin. tyle że ja książek nie kupuję, zazwyczaj pożyczam od mamy czy siostry, bo one książkomaniaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ja nie mam od kogo pożyczać, bo wszyscy wola inne gatunki.

      Usuń
  3. Uwielbiam romanse i książki z akcją, więc ta mnie badzie ciekawi :D Muszę zobaczyć czy w bibliotece jest dostępna chociaż mam mało czasu na czytanie ostatnio :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam w ogóle książek G. Musso. Powiadasz, że warto poznać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Może bym świetna ta książka:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl