piątek, 13 listopada 2015

Haul nie tylko kosmetyczny !:)








Hej! 
Kochane jak wiemy, trwa wielka promocja w Rossmannie. Ja tym razem nie za bardzo na nich skorzystałam z tego względu, iż nie lubię robić zapasów. Mam 4 tusze do tego tusz, który dostałam od Revitalash, paletkę moją ukochaną czekoladkę mam, podkład jest na wykończeniu, ale taniej dostane go przez internet, kredki do oczu mam chyba z 10...pudry, róże, rozświetlacze też mam. Moja kosmetyczka czyt. moje wielkie pudło już nic więcej nie pomieści. Jednak musiałam, coś upolować :)



Jedyną rzeczą która upolowałam w Rossmannie na promocji to Eyeliner z Eveline. Muszę przyznać, że to dopiero drugi mój eyeliner...nigdy mi kreski nie wychodziły, dopiero RLM zrobiła filmik, który mi pomógł w robieniu idealnej (może nie do końca) kreski eyelinerem. Eyeliner Eveline przetestowałam i polecam.
Cena w promocji 5,99 zł

Drugą rzeczą, ale niekosmetyczną zakupioną w Rossmannie były kolczyki. Uwielbiam kolczyki :D
Cena 4,99 zł

Kolejną rzeczą zakupioną tym razem obok Rossmanna, a mianowicie w Chińskim Markecie, był Beauty sponge blender, lubię tańsze zamienniki jak już mogliście się o tym przekonać :) Jestem ciekawa jak będzie mi służył :)
Cena 8 zł

Następnie biała opaska w groszki, ostatnio kupiłam podobną córce :) Podobała mi się, nie wiem kiedy ja założę, ale niech będzie.

Cena 3 zł


Dziś przyszła do mnie jak ja to mówię AvonGirl :) i przyniosła mi moje zamówienie. A więc szminka Ultra beauty Avon w kolorze Totally Twig, kolor jak dla mnie idealny, ciemny, ale optycznie jakby powiększył mi usta :) Opiszę Wam ją jak zrobię przegląd szminek z Avonu :)

Cena 9,99 zł

Nie wiem czy wy też po lecie macie problem ze stopami ? Ja mam więc zamówiłam sobie kąpiel do stóp i scrub foot works o zapachu Granat i czekolada.... Mam nadzieję, że mi pomoże! :)
Kąpiel do stop
Cena 5,99 zł/100ml

Scrub 
Cena 5,99 zł

Oczywiście nie mogło mi zabraknąć antyperspirantów w kulce, zamówiłam dwie 
Cherish i Far Away.


Cena każda kulka po 5,49 zł

Ostatnią rzeczą z Avon był łagodny żel do higieny intymnej. Ostatnio polubiłam własnie te z Avon-u, mają delikatny zapach.
Cena 8,99 zł

Nie mogło się obejść również bez zakupów w Lidlu i muszę przyznać, że jestem w szoku, że dorwałam koszulkę sportową. Wzięłam L jednak okazało się, że jest minimalnie za duża, jakie było moje zadowolenie i motywacja do działania, wiedząc, że jednak siłownia i zdrowe odżywianie coś mi daje! :) Koszulka ma od razu stanik sportowy, wygląda świetnie! :) Na siłowni też trzeba być modnie ubranym :D

Cena 22.99 zł

Ja jestem zadowolona bardzo ze swoich zakupów:) A już niedługo ma przyjść do mnie jeden punkt z mojej Wish listy, oczywiście się pochwalę! :)

17 komentarzy:

  1. Jeżeli sprawdzi się zamiennik Beauty Blendera to też kupię. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy na zapas są bezsensowne. mnie się nazbierało tyle kosmetyków ze nie wiem kiedy pójdę i kupię coś nowego.
    ah ta Barbie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tak robiłam, i połowe musialam wywalic. :)

      Usuń
  3. Świetny pakiecik;) ćwiczenia kresek prowadzą do perfekcji;)

    Pozdrawiam,
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobny zamiennik kiedyś kupiłam w Hebe :) kompletna kicha

    OdpowiedzUsuń
  5. Te produkty do stóp pewnie pięknie pachną :) też muszę sobie poszukać taką kąpiel do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie zamawiałam z Avonu, pomadka fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy :) ciekawa jestem jak Ci sie sprawdzi odpowiednik beauty blender :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie szalałam w Rossmannie. Nie potrzebuję aż tyle wszystkiego, a poza tym odrzuca mnie wszechobecne "otwieractwo drogeryjne" w czasie tych promocji.

    Gratuluję osiągnięć na "siłce"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak się sprawuje ten zamiennik Beauty Blendera? :)
    Od dawna się zastanawiam od kupieniem oryginalnego, ale nwm czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ten zamiennik cienko.....
      ale wczesniej mialam za 15 zł to był ok. :) nie pamiętam firmy..niestety

      Usuń
  10. U mnie szaleństwa w Rossmannie nie było, ale coś tam jednak wpadło :) Z Twoich nowości w oko wpadła mi szminka, wygląda bardzo ciekawie. Przyjemnego używania wszystkich nowości!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. z Avonu są świetne produkty do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak blisko mam do Rossmana , a tak ciężko mi się do niego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie ciężko z tymi dietetycznymi potrawami :P od czasu do czasu jednak nie zaszkodzi nic słodkiego :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl