niedziela, 20 grudnia 2015

Wyciąg z ogórka Simply Beautiful Collection - moja wygrana

Cześć!:)
Nigdy nie miałam szczęścia w wygrywaniu konkursów....nawet jak kupowałam zdrapki to od czasu do czasu udało mi się wygrać....uwaga....1 zł :D
Od jakiegoś czasu jak tylko widzę jakiś konkurs to od razu bez namysłu biorę udział z myślą, że w końcu coś się uda wygrać :) i się udało :)
Brałam udział w Rozdaniu Mikołajkowym o TU 

Wygrałam wyciąg z ogórka w żelu z firmy Simply Beautiful Collection

Wyciąg z Ogórka w żelu, wzbogacony Witaminą A. Ściąga i zmniejsza pory i opuchliznę, do stosowania także jako maseczka kosmetyczna Kojąco-ściągająco-nawilżająca. Wygładza i wzmacnia skórę. Do stosowania na twarz (również pod oczy) i ciało. 

Delikatny kosmetyk ochronny w żelu, który wygładzi i ukoi skórę bez pozostawienia na jej powierzchni lepiącej powłoki jak wiele innych żeli. Można z powodzeniem stosować go pod makijaż, jak również na noc. Doskonale nawilża suchą skórę i odwodnioną, zwłaszcza szarą, zmęczoną czy też zniszczoną przez środowiskowe czynniki zewnętrzne.

Regularnie stosowany pomoże przywrócić skórze gładkość i zdrowszy wygląd poprzez zatrzymanie w skórze wody, czyli utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia.


Jestem ciekawa tego produktu. Jest akurat dla mnie, bo mam dość suchą skórę ostatnio...i mam cienie pod oczami :) Chętnie go przetestuję i dam Wam znać :)

Buziaki! 


13 komentarzy:

  1. Gratuluję Kochana :) i czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję tego produktu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nie wierzę w moc wygranej w rozdaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo!!! I powodzenia w dalszych konkursach

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mam szczęścia w konkursach, ale podobno są tacy, którzy z wygranych w konkursach się utrzymują :)to, co niepotrzebne sprzedają. Pewnie to jakiś sposób na życie :) ja wygrałam może ze 3 razy coś :)nie licząc konkursów szkolnych i plastycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, ten produkt może byc na prawde fajny. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Do tej pory moja największa wygrana to również złotówka przy zdrapkach. ;]
    Wszystkiego najlepszego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Produkt ciekawie się zapowiada,czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie sama być go użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem ciekawa tego produktu :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl