piątek, 18 grudnia 2015

Wymianka Świąteczna u Królowej Moli

Witam :)
W listopadzie zgłosiłam się TU u Królowej Moli do wymianki świątecznej. Organizowane ono było w formie wężykowej czyli osoba X robi prezent osobie Y, a osoba Y osobie Z. W prezencie miała znaleźć się na pewno książka :)
Ja swój prezent już otrzymałam, a moim Mikołajem była Oliwia

http://zaczytanablondynka.blogspot.com/

Muszę Wam się pochwalić co takiego dostałam.
Wszystko było pięknie zapakowane, ale....moja niecierpliwość wygrała i nie zrobiłam zdjęcia jak wyglądała paczuszka :), ale chyba nawet sam Pan który mi ją dostarczył był trochę zdziwiony:)

Zaczniemy od książek

1. Abbi Glines "Grając w miłość"
2. Elisabet Benaven "W butach Valerii

Nie zabrakło oczywiście zakładek ( tego mi brakuje )

Dostałam nawet malutkiego pluszaka, którego podrzucę córeczce :)
Był kubek i herbatki, słodycze też i zimne ognie :)
Znalazłam w paczce nawet przecudowne żele pod prysznic:)


Byłam miło zaskoczona z takiej paczuszki :) Mój Mikołaj spisał się na medal :)
Ja też zostałam Mikołajem dla Agnieszki

http://www.nieterazwlasnieczytam.blogspot.com/

Nie pokażę co było w paczce, bo podejrzewam, że ona jeszcze nie dotarła.....a tym bardziej, że zapomniałam całkiem żeby to udokumentować.


Uważam, że takie akcje są świetne. Można na chwile oderwać:) Szukanie prezentu...kompletowanie go...trochę stresu, wiele radości. Sprawiasz komuś prezent, komuś kogo nie znasz to super idea :) Za rok oczywiście też biorę udział, już wiem co i jak i na pewno sprawniej mi to pójdzie w przyszłym roku ;) Was oczywiście też zachęcam do brania udziału :)

Pozdrawiam i zajrzyjcie koniecznie do dziewczyn! :)


20 komentarzy:

  1. Książki się wydają bardzo ciekawe :D
    Świetne wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja muszę kiedyś spróbować :) A kubeczek masz przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z wymianką prezentów. Zawartość Twojego pudełka bardzo mi się podoba, sama uwielbiam czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o takiej wymianie, super sprawa! A prezenty jak widać udane!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty !
    Zapraszam do mnie illu-piszeee.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna taka wymiana świąteczna! Prezenty jakie dostałaś są bardzo fajne!
    Zapraszam Ci też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważam, że takie akcje to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dojrzałam Rossmannowy papier do pakowania prezentow (ten w paski) jest rewelacyjny! W tym roku zapakowałam w niego właśnie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super i post i blog, zapraszzam do mnie kom/obs http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje! :*
    Świetny blog! Świetne zdjęcia!
    Super blog na prawdę :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki świetny pomysł. Za rok chyba wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. akcja super, fajnie jest dostać coś od kogoś, kogo się tak praktycznie nie zna. no chyba że wy się znacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znamy się, to jeszcze dodatkowe utrudnienie bylo :D

      Usuń
  13. Super! Bardzo się cieszę, że moja paczucha Ci się spodobała :) Wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza paczucha :D Z mojej również byłam przeszczęśliwa. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl