sobota, 26 grudnia 2015

Mini haul listopad-grudzień

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z małym szaleństwem zakupowym. 
Jakiś czas temu, mniej więcej miesiąc temu zamówiłam zestaw dziesięciu pędzli  od producenta z Chin poprzez firmę pośredniczącą, zrobili mi prezent, bo pędzle doszły 24 grudnia z rana. Cena za zestaw to 34 zł.

Niedługo przyjdę do Was z testem tych pędzli! :)



Często na Youtube widziałam, że dziewczyny zachwycają się balsamem w sprayu Vaseline, wiec korzystając, że był w Biedronce, zakupiłam i jestem w trakcie testowania 15zł
Muszę przyznać, że nie mam żadnego wosku i świec z Yankee Candle, ale wczoraj zamówiłam dwa woski o których wspomnę. W Pepco udało mi się kupić za niecałe 10 zł kominek :) i już nie mogę się doczekać kiedy będę miała okazje przetestować go wraz z woskami:) 
W Pepco za gorsze kupiłam, balsam do ust regenerujący firmy Delia, póki co sprawuje się świetnie.
W Rossmannie udało mi się kupić w dobrej cenie rozświetlacz Diamond Illuminator firmy WIBO, jeszcze go nie używałam, póki co za rozświetlacz służy mi jeden z cieni z mojej czekoladki :)
Poprzez internetową drogerię e-zebra zamówiłam 3 produkty.
Ostatnio miałam podkład Colorstay firmy Revlon do cery tłustej i mieszanej, niestety nie przypasował mi dlatego tym razem zamówiłam drugą wersję do cery suchej i normalnej, moja cera jest trudna do określenia, ale ta wersja wydaje się być lepsza.
Następnym produktem były rzęsy firmy Ardell dwie pary, jedna dla siostry, kosztowały około 25 zł w tym aplikator i klej duo mini. 
Ostatnim produktem z drogerii e-zebra to płyn do kąpieli hipoalergiczny Biały Jeleń, oddałam go babci, ja wole pachnące płyny do kąpieli. :)



Marzy mi się odżywka do rzęs firmy Revitalash, ale póki co zakupiłam sobie regeneracyjne serum do rzęs firmy Regenerum. 
Zrobiłam zdjęcia przed i zaczynam stosowanie tego serum, za jakiś czas pokażę efekty, jeśli jakieś będą! :)



To tyle:) nie za dużo....ale coś jest.

Jak to się mówi Święta, Święta i po świętach. Jak minęły? 

24 komentarze:

  1. Czekam na recenzję, pozdrawiam:****

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam woski Yc mam w planach zrobić zamówienie po nowym roku :) święta minęły szybko w przyjemnej rodzinnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jutro :D nikt na jutro sie nie zapowiedzial wiec mozliwe ze odpoczne :)

      Usuń
  3. Sporo dobrego. Balsam Vaseline jest świetny ale raczej na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie faktycznie dobre na lato :) ale ja mam problemy z sucha skóra, bo choruje na niedoczynność tarczycy i nawilzenie mi sie przyda :)a po drugie promocja byla :D

      Usuń
  4. Bardzo ale to bardzo jestem ciekawa pędzli. Daj koniecznie znać jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zamówiłam ten zestaw pędzli. Niestety ktoś zapominał go włożyć do paczki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie polubiłam tej odzywki do rzęs :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałam dobrego o tych chińskich pędzlach, a skąd je zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro poprzez firmę, która pośredniczy w zamawianiu od producenta ktory magazyny ma w Chinach

      Usuń
    2. A no chyba, że tak :)

      Usuń
  8. Pędzle wyglądają bardzo interesująco więc czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądają te pędzeli
    mam podobne, ale same małe

    OdpowiedzUsuń
  10. Również wypróbowałabym balsam w sprayu Vaseline :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą odżywkę, ale moim zdaniem w porównaniu z tańszym olejkiem rycynowym wypada słabo!
    Pozdrawiam cieplutko:* www.hermoso-espacio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na opinię o pędzlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie kupić zapas sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hm muszę kupić te pędzle :)
    woski polecam :D cudownie pachną :D
    dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zostałam mile zaskoczona 24 grudnia, kiedy niespodziewanie dotarła do mnie paczka z Chin i Belgii. ;) Wszystkiego dobrego w 2016.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzelki są mega !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl