sobota, 2 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne?

Cześć! :)
Przeglądałam wczoraj blogosferę, wszyscy wrzucają swoje postanowienia noworoczne. Poczytałam i zaczęłam się sama zastanawiać nad swoimi i czy to w ogóle ma sens?
Od kilku lat moje postanowienia były takie same np zacznę się odchudzać, będę trzymać dietę, odstawie słodycze, spełnię marzenia.. i z roku na rok rozczarowanie, że znowu jestem w punkcie wyjścia.
W tym roku coś tam sobie postanowiłam mimo wszystko i wydaje mi się, że będzie łatwiej. 

*Na pierwszym miejscu stawiam córkę, będę dla niej wzorem i zrobię wszystko żeby była szczęśliwa,
* będę starać się korzystać z życia oczywiście z głową, :) nie patrzeć na opinię ludzi
* nie będę tracić pozytywnej energii, będę częściej się uśmiechać, 
* zdać w końcu prawo jazdy
* wrócić na siłownie
* w pewnych kwestiach nauczyć się być egoistką
* nie być łatwowierną
* wyciągać wnioski i uczyć się na błędach
* żyć po swojemu
* znaleźć pracę
* rozkręcić bloga
* spełniać marzenia

Myślę, że nie są to postanowienia wymagające i mam nadzieję, że za rok nie będę rozczarowana sobą. 
Oby spełnione postanowienia trzymały się mnie całe życie! :)
Mimo, że ten rok zaczął się nieciekawie jestem pełna nadziei! 

Trzymam kciuki za spełnianie postanowień!

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. głowa do góry.
    okazuje się, że nie tylko ja co rok tkwiłam w postanowieniu o schudnięciu :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większosc kobiet ma takie postanowienie :D

      Usuń
  3. Też mam kilka postanowień, jak narazie idzie okey :) Trzymam za ciebie kciuki, żeby postanowienia się spełniły :) Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci aby twoje postanowienia noworoczne doszły do skutku :D
    A przede wszystkim abyś zdała prawo jazdy :D Ja również zaczynam kurs 13 stycznia i mam nadzieję że będzie dobrze :)
    http://centrumnakrancuswiata.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie wierzę w postanowienia i sobie takich nie wyznaczam, ale życzę Ci, żeby spełniło się to wszystko, co sobie wypisałaś. :) Niektóre z nich to łatwa kwestia, jak choćby powrót na siłownię, inne wymagają trochę czasu - blog, prawko, a jeszcze inne trudno w ogóle sprawdzić - np. to, na ile mniej stałaś się łatwowierna.
    Czytałaś mój wpis więc wiesz, jakie ja mam podejście.
    Przede wszystkim bądź szczęśliwa - i Ty, i Twoja córka. Tego życzę Ci w tym roku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę spełnienia wszystkich postanowień, a przede wszystkim tego pierwszego, bo dzieciaki są najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości i siły w realizacji postanowień.
    Przypomniało mi się jak ja zdawałam egzamin na prawko. Masakra!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizowaniu postanowień! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w spełnianiu postanowień :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku będę zdawała pierwszy raz prawko i ciesze się, że nowe przepisy wejdą jednak od przyszłego roku, tylko, żeby zdać do końca 2016 :P Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl