piątek, 29 stycznia 2016

Zapowiedzi testów oraz wygrane rozdanie! :)

Witajcie :)

Jakiś czas temu zgłosiłam się u Magdy do testowania, które organizowała firma Esentire. Wczoraj dostałam piękną paczuszkę. Która zawierała 2 zestawy kremów dla mnie i dla mamy, bo właśnie mamę wybrałam do testowania. :) Krem na dzień, krem na noc, krem pod oczy wszystko razy dwa. Są to organiczne kosmetyki.

Testowanie zaczynamy 1 lutego, po 2 tygodniach mamy do wypełnienia ankietę, na końcu również czeka na nas ankieta. Więc za miesiąc się wszystkiego dowiecie! :)

Następną rzeczą, którą mam przyjemność testować jest Perfum Nicole Cosmetics nr 128. Kilka razy już go używałam, mam już jakieś swoje zdanie na jego temat, ale jeszcze potrzebuję czasu, żeby coś więcej i konkretniej Wam o nim opowiedzieć.

W lutym mam zamiaru również zacząć testować odżywkę do rzęs firmy Revitalash :)

Teraz się pochwale moim zakupem. Książka kusiła mnie od kiedy się o niej dowiedziałam na kanale YT Ewy Red Lipstick Monster. Znalazłam niezła okazję i hop już u mnie gości! :)
Niestety brak mi ostatnio czasu żeby do niej zajrzeć. Wizyty u lekarzy, dietetyczka....ale już zbliżamy się do ogarnięcia spraw! :)



A teraz rozdanie, które udało mi się wygrać u Agnieszki jest to zestaw pędzli  MAKE UP REVOLUTION LONDON Ultra pro brush collection.
 
Pędzle są wykonane z syntetycznego włosia, są miękkie i przyjemne w dotyku. Zestaw zawiera 5 pędzli.


F104  Pędzel do pudru. Jest idealny do wykorzystania przy stosowaniu produktów sypkich. Pełny, miękki i zaokrąglony. Zapewnia doskonałe wykończenie.
F105 Pędzel do konturowania. Można nim nakładać produkty sypkie jak i kremowe.
F103 Pędzel do nakładania podkładu.
E103 Pędzel do blendowania cieni do oczu. Idealnie rozciera granice cieni.
E101 Pędzel do nakładania cieni do oczy sypkich jak i w kremie.
E104 Pędzel do nakładania kremowych, sypkich produktów do stylizacji brwi.



Przypominam o konkursie na VitWoman zbierać like można do niedzieli! :) Liczę na Was



Jestem również na Facebook'u MISZMASZGIRL


Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. miłego testowania, bede wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzli i książki zazdroszczę;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również będę testować te kremy :) Póki co zapach taki nie za ciekawy, ale skoro to organiczne kremy, to jakoś pachnieć inaczej muszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. perfumki Nicole są bardzo świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania, czekam z niecierpliwością na recenzje :D
    I gratulacje wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksiazke RLM tez bym chciala 😉
    Udanych testow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow... gratuluje :) widzę ,że trochę wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) ciekawe są te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl