czwartek, 14 kwietnia 2016

Recenzja perfum od perfumik.pl

Witajcie
Dziś już widzimy się kolejny raz :)
Jakiś czas temu odezwała się do mnie firma, która zaproponowała mi współpracę. Miałam wolną rękę co do wyboru testowanych perfum. Wybrałam 3 i tylko jeden który był mi znany. To są tańsze zamienniki, ale jak wiecie ja takie cudeńka uwielbiam.
Pierwszym perfumem, który jest moim numerem jeden z tych trzech to:

 LADY GAGA* FAME*




Typ: kwiatowo- owocowaNuta zapachowa: belladonna, morela, miód, szafran, orchidea tygrysia, jaśmin sambac, kadzidło.

Dla mnie jest bardzo słodki....a takie to ja uwielbiam. Czy jest trwały? wychodząc do pracy o godzinie 9 i czuję go tak do godziny 14, jednak wyczułam, że na moim mundurku trzymają się aż do końca dnia :) Typowy dla kobiety z charakterem....tak jak właśnie Lady Gaga

Kolejnym zamiennikiem jest:

CALVIN KLEIN* EUPHORIA BLOSSOM*

Typ: świeży-kwiatowyNuta zapachowa: granatowe jabłko, tomel, zielone nuty, pomarańcza, kumkwat, kwiat lotosu, czarna orchidea, różowa peonia, bursztyn, ambra, czarny fiołek, akord kremowy, drzewo mahoniowe, piżmo.

Kwiatowy, delikatny, świeży, nie jest zapachem ciężkim. Jest to ten zapach, który wcześniej już znałam. Podbierałam mamie. Mam z nim pewne wspomnienia, skojarzenia :) Cudowny zapach! :)
Kolejnym trzecim zapachem, którego nie byłam pewna jest

HUGO BOSS* BOSS WOMAN*

Hugo Boss Woman to kobieta z własnym niepowtarzalnym stylem. Silna, nowoczesna, pewna siebie. Zapach kwiatowo-owocowy, delikatny, słodki, świeży. 
Otula ciało i pobudza zmysły.Jest jak powiew delikatności. Zapach to harmonia minimalizmu i zmysłowości, skomplikowany i subtelny.
Nuty głowy: pomarańcza, mandarynka, kumkwat.
Nuty serca: kwiat pasji, ylang-ylang, frezja.
Nuty podstawy: drewno sandałowe, wanilia, drewno cedrowe, irys, piżmo.

Niestety ten zapach mi nie pasuje. Jest za ciężki, nuty zapachowe mi nie odpowiadają,,,zapach natomiast pasuje w sam raz mojej mamie dlatego to ona przetestowała go. Jest nim zachwycona.
Jestem miło zaskoczona ich trwałością! Jeżeli można kupić zamiennik drogiego perfumu za o wiele mniejszą cenę to warto skorzystać, a za zaoszczędzone pieniążki można kupić komuś prezent w postaci np własnie takich perfum! :) Polecam! :)

Jak tylko te perfumy nam się skończą na pewno zrobimy zakupy w www.perfumik.pl

Jest w czym wybierać! :)

8 komentarzy:

  1. Fajny tanszy gadzet do torebki :)) tez luubie :)

    Zapraszam do mnie :) reaguję na każdą obserwację:)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio miałam kilka zapachów do wyboru, mnie jednak najbardziej urzekł męski 1 milion ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta perfumeria ma bardzo duży asortyment co powoduje trudny wybór :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego zapachu Lady Gaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe produkty, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie małe perfumetki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!

Etykiety

3dWhite (1) Abbi Glines (1) Agnieszka Grzelak (1) aktywność (1) aktywność fizyczna (1) aloes (1) artykuł (1) Avon (1) azjatyckie kosmetyki (1) balsam (1) bańki chińskie (1) Ber De Ver (1) biedronka (2) Blendamed (1) Boże Narodzenie (2) celulit (1) charakteryzacja (3) chciejlista (1) denko (1) domowe spa (1) Emma Garcia (2) Esentire (1) Everydayme (1) fitness (1) fototapeta (1) Golden Rose (1) Grając w miłość (1) gumki do włosów (1) gym hero (1) hair (1) hairsprings (1) Hakuro (1) Halloween (1) Haul (1) herbatki (1) Holika Holika (1) invisibobble (1) Ja (2) kettlebell (1) kolczyk (1) konkurs (5) korektor (1) kosmetologia (2) kosmetyczka (2) kosmetyki (5) kosmetykstyl (2) krem (2) kryminał (1) książka (5) książki (1) kubek (1) leggins (1) lipstick (2) Loreal Paris (1) Make Up Tv (1) makijaż (2) masaż (1) mascara (1) Milena Make Up Tv (1) mio (1) Miszmaszgirl (4) Modemaker by elite (1) Musso Guilaume (1) nagroda (1) naturalnie (1) Nicole (1) niespodzianka (1) Nowy Rok (1) oczy (3) odchudzanie (2) odpoczynek (1) olejek (2) opinia (17) opinie (1) paleta (1) parowar (1) pasta (1) pasta do zębów (1) perfumy (3) pędzle (1) pielęgnacja (1) Play Doh (1) Plazanet (2) podkład (1) pomadka (1) postanowienia (1) prezenty (2) primer (1) puder (1) Recenzja (11) Red Lipstick Monster (1) redukcja (1) relaks (1) Revitalash (3) romans (1) rozdanie (4) rzęsy (1) Seattle (1) shaker (2) Shaun T (1) siłownia (1) Simply Beautyful Collection (1) sport (1) sprzęt (1) szczotka do włosów (1) szminka (2) sztanga (1) świeca (1) Tangle Teezer (1) tatuaż (1) Telefon od anioła (1) test (6) testowanie (14) top (1) tort (1) TrustedCosmetic (1) tusz (2) tusz do rzęs (1) uroda (5) urodziny (1) usta (2) wiatm (1) WIBO (1) Wigilia (1) wishlist (2) włosy (2) wosk (1) współpraca (6) wybielanie zębów (1) wyciąg z ogórka (1) wygrana (2) wymianka u Królowej Moli (1) Yanke Candle (1) zapach (1) zdarta skóra (1) zdrowe odżywianie (1) zielone oczy (1) Złamane serca w sieci (2) żel (2) życzenia (1)

Top Komentatorzy

zBLOGowani

zBLOGowani.pl